01 september 2015

Antique Broach - Ciaté

Det var väldigt länge sedan jag gjorde nåt inlägg med naglar. Dags nu alltså. Lite blekt och mesigt för att vara jag, men jag tyckte om det ändå. Min dotter tyckte det var "gulligt". Hmm, gulligt... jag vet inte jag. 




Det är i allafall 78 Porcelain från Maybelline samt Antique Broach från Ciaté. Lacket från Maybelline har väl utgått, de har ju gjort om deras flaskor och allt. Ciatélacket köpte jag nyligen. Kunde inte motstå, så läckert guldspäckat med små rosa flakes i.


Jag är ju inte världsbäst på att fota naglar... svårt att få fram lacket ordentligt. Nåja, en svagt rosa ton i Maybellines lack och så lite guldigt glitter med de rosa flakesen ovanpå... 



Dåligt ljus att fota i, trots att jag fotade utomhus. Solen lös med sin frånvaro...



Och nää jag är inte skitig om händerna och fingrarna, jag hade rensat lite i mina blommor innan... svarta petunior, man blir alldeles lila om fingrarna...Gnuggat med tvål, går inte bort... 

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...