02 februari 2015

Double Bubble - Nouba

Måndagmorgon... min helg har bara bestått av en ledig dag. Visserligen en väldigt skön sådan, men alldeles för kort. I gång med fem nya arbetdagar igen. Fort och lätt fick det gå i morse, inget avancerat, hade svårt att somna igårkväll och sovit oroligt, så trött var jag.




Primer: Too Faced Shadow Insurance.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Mitt på locket: Vita delen av Noubas Double Bubble nr 26.
Yttre vrån: Grå/svarta delen av samma som ovan.
Eyeliner: Super Liner Black Lacquer från Loreal.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.
Kajal: Infinite Beige från Sephora.
Bryn: Brow Artist Plumper Medium/Dark från Loreal.




Primer: High Definition Elixir från Make Up For Ever.
Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Highlight: Artificial Light från Smashbox.
Bronser: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Rouge: Plummy från NYX.



Läppstift: Color Riche Freida's Nude från Loreal.




Ooookej... tio dagar kvar till MUCK!   Alltså frissan.....TIO!!

Sminka lugnt, hörrni!

Inga kommentarer:

The Oceanic Palette - Ace Beauté

Så har helgen kommit och gått igen. Det går alltid alldeles för fort. I går blev inget smink för mig. Jag och mamma var ute i trädgården hel...