01 oktober 2014

Green Room

Gokväll alla! Här kommer en grön sminkning, med en av MAC's nya gröna nyanser, Green Room, från Moody Blooms kollektionen. Den här kollektionen kom visst ut i juni tror jag, men på Kicks i Täby fick de inte den förrän nu. Lite lätt försening kallar jag det. Nåja, snygg grön om ni frågar mig.





Primer: Paint Pot Painterly från MAC.
Highlight: Grädde från Färg.
I globlinjen: Stars n Rockets från MAC.
Över rörliga delen av locket: Green Room från MAC.
Under ögat: penna Turquoise från Wet n Wild med Green Room ovanpå.
Inre vrån: Nr 8 från Barry M. 
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Eyeliner: Fluidline Black Ivy från MAC.
Mascara: Volume Million Lashes de Cils från Loreal.






Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Infallible Stay Fresh Foundation 015 Porcelaine från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: som faktiskt är ett rouge, men så ljust och skimrigt så jag använder det hellre som hightlight... Mineralize Blush Just A Wisp från MAC.
Rouge: Beautycycle blush Berry Blossom.



Läppenna: okänt märke.
Läppstift: Color Riche 287 Sparklin A Methyst.




De va de hele...

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Wake Up, Bake Up, Make Up - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så, helgen har kommit och gått. Jag har inte mått bra, hängig, trött, allmänt under isen. Men idag kom mamma över och vi var ute en liten st...