09 oktober 2014

Blågrön röra

Slog till på en knallig färgklick i morse... turkost. limegrönt och en väldigt blågrön färg. Framgår kanske inte så tydligt på bilderna, blir lite urvattnade av blixten. Har stora problem med kameran på morgnarna, ljuset är inte vad det borde vara där jag står. Bor ju i lite byggröra just nu så min belysning består av en bygglampa på jag vet inte hur många watt och väldigt gult sken. Varmt blir det med när jag står där och håller på. Nåja, detta blev det i morse.. 






Primer: Eyeshadow Primer från Lumene och High Tech Lighter Energy.
Highlight: Grädde från Färg.
I globlinjen: m/s Fade från Make Up Store.
Inre vrån: m/s Rodeo från Make Up Store.
Mitt på locket: c/s Lime från Make Up Store.
Yttre vrån: Micromiss från Brite Bird.
Under ögat: pennor Surfer Babe från Sephora, Lemon Soda från Gosh, Atlantic från IsaDora med skuggorna ovanpå.
Eyeliner: Black Ivy från MAC.
Glitter: 007 från Depend.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Volume Million de Cils från Loreal.





Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Youthful Glow Foundation från Yves Rocher.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Highlight: Bombshell Bronze Illuminating Bronzer Starlet från BH Cosmetics.
Bronser: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Rouge: 10 color palette Glamorous Blush från BH Cosmetics.



Läppenna: Rouge Foncé från Yves Rocher.
Läppstift: Color Riche 290 Plum Passion från Loreal.




De va de hele...

I morgon är det fredag hörrni... veckorna rusar förbi. Jag suckar när det är måndag... och vips så är det fredag. Nu var jag visserligen ledig i måndags, men jag får jobba på lördag istället. Skönt med fredag ändå, brukar vara lite annan stämning på jobbet då. Fredagsfeeling...

Ha det gott, alla vi höres!



Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...