09 oktober 2014

For Audrey - China Glaze

På mina naglar just nu; For Audrey från China Glaze. En lite dammigt turkos färg som jag var tveksam till att köpa. Gick halva sommaren och fluktade på flaskan, tycket att den såg lite smutsig ut. Men till slut slog jag i alla fall till. Sen har den legat i flera månader ytterligare. Så fick jag äntligen ett ryck och skulle testa den, har man köpt den så blir man ju så illa tvungen till slut ;-).



Upptäckte att jag faktiskt gillar den skarpt och trivs bra i den här färgen. Känns inte alls så "smutsig" som jag trodde att den skulle kännas.






Lättlackad och sitter ovanligt bra på mina naglar.

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...