16 oktober 2014

Burgundy Diva - Loreal

Hittade detta lack i Lorealbutiken i Täby Centrum. 20 kr, utgående färg. Jag tyckte det var en superfin höstfärg, så det var klart att jag måste slå till. 20 kr är ju inget att fundera över.






Lite skavigt och litet på bilderna, det har suttit på mina naglar några dagar när jag fotade. 




Jag gick utomhus för att fota, solen sken av och till. Men så klart inte precis när jag skulle fota. Har varit hemma några dagar med magsjuka... mmm minsann, trevligt värre... NOT. Men idag kändes lite bättre så jag stack näsan utanför dörren för att fota lite. Men som sagt, inget solsken precis just då.

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...