04 maj 2014

Ruby Kisses Red

Jag upptäckte att de har börjat sälja små miniflaskor med lack inne på Glitter. Inte supermånga färger men några fina ändå, jag högg en flaska i farten när jag handlade annat därinne. Säkert inte det bästa av lack, men min erfarenhet är att pris och kvalité långt i från alltid går hand i hand. Och som jag alltid tjatar om, INGENTING sitter på mig, så håller det i två dygn så är det bra... det är liksom min måttstock.




Jag skyller inte på kvalitén på lacket att det är fult i tipparna redan nu, lackade detta i går, sen eftermiddag tidig kväll. Jag satte igång med middagsbestyr direkt efter lackningen så jag sabbade det lite, det hade inte hunnit torka helt hundra.





Täcker superfint på första lagret, men jag har lackat två varv ändå då jag upplever att det sitter ännu sämre på mig om jag bara tar ett lager. Torkar en aningens segt men med Seche Vite ovanpå så var det okej. Och Ruby Kisses Red var namnet, så klart :-).

Härligt rött är det iallafall, det här lacket!


Ha en skön söndag alla!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...