02 maj 2014

Super Liner Green Loreal

Äntligen fredag! Jag störtade igång min dag med att ha tvättstugan innan jag stack till jobbet... yippee! Så, jag sprang mellan badrumsspegeln och tvättstugan. Jobba hela dan i hundra knyck, åka och hämta barnen och nu sitter vi här alla fyra, barnen och jag, efter intagen fredagspizza och lite vin. Väntar på att se vem som går till final i Lets Dance. 

Så dagens smink, jag har en grön eyeliner från Loreal som jag inte har testat. Jag letar fortfarande efter en ersättare efter Maybellines Liner Express. Inget slår den och jag hittar inte någon som är lika bra. Denna från Loreal verkade lovande när jag testade på handen i butiken, men neej... när jag provar på ögonlocket så är den inte lika bra som Liner Express. Jag letar vidare...





Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Highlight: Vanilla från MAC.
I globlinjen: grålila skugga från Powdery eyeshadows and sparkling topcoats palette från Sephora.
Inre vrån: Color Infallible 015 Flashback Silver från Loreal.
Yttre vrån: peppar från Färg.
Eyeliner: Super Liner Perfect Slim Green från Loreal.
Kajal: Gel liner Black från Maybelline.
Under ögat: Wet n wild coloricon penna Turquoise med m/s Ink från Make Up Store ovanpå.
Mascara: Volume Million Lashes från Loreal.




Bas: Studio Fix Fluid NC15.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Highlight: Illuminationg Powder 01 Rose Boudoir från Loreal.
Bronser: Sol De Rio bronzing powder från Sephora.
Rouge: Blushon bubble nr 50 från Nouba.



Läppenna: Angel från Face.
Läppglans: Sweet Lips nr 4 från Nouba.




Okej, det var alles... jag är ledig i tre dagar, sååå himla skönt. Ha det gott alla så får vi se om jag lägger upp nåt nytt under helgen.

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...