06 maj 2014

Equinox - Formula X

Mitt livs första, lite klumpiga försök till att göra någon sorts nail art.. hellre än bra, kan man säga ;-). Jag önskar jag vore så där duktig som många är, men övning ger färdighet sägs det, så om jag gnetar på lite så kanske det kommer. 




Jag fick ett ryck sent igår kväll att jag skulle göra detta, satt inte ens ordentligt. Befann mig i soffan och hade inget stöd för händerna, vilade dem  knäna när jag lackade. Inte det bästa och resulatet kan ju måhända hade blivit lite bättre om jag suttit vid ett bord kanske. Men jag orkade inte...


Nåja. Det jag använt är detta. Ett billigt enkelt lack, Lavender Dream, från Glitter och det mörka lila är ett effektlack från Formula X, Equinox, finns endast att hitta hos Sephora. Om ni har en chans att kolla in Formula X lacken så gör det, finns såååå många fina. Glittret mellan färgerna på nageln är ett glitterlack från H&M.




Tappert försök ...;-)

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...