19 maj 2014

Pink Voltage - China Glaze

På mina naglar satt, tills för en liten stund sedan, Pink Voltage från China Glaze. Älskar färgen! Neonbubbelgumsrosa. Jag är ingen rosa person, men detta kan jag absolut leva med. En hake... jag lackade detta sent i går kväll, och ikväll fick jag ta bort det. Innan ens tolv timmar gått hade det flagat och lossnat i stora flagor från naglarna. Vet inte vad som hände.








Jag vet inte vad som hände. Kanske gjorde nåt fel när jag lackade man vet aldrig. Jag får väl testa en gång till innan jag dömmer ut det här lacket helt och hållet. Synd annars, för jag diggar färgen!


Inga kommentarer:

The Oceanic Palette - Ace Beauté

Så har helgen kommit och gått igen. Det går alltid alldeles för fort. I går blev inget smink för mig. Jag och mamma var ute i trädgården hel...