09 maj 2014

Fredagssminket

Jaha, så var det fredag då... jag sitter här mol allena och tittar på finalen av Lets Dance. Trots att jag inte följt det mer än de senaste två veckorna typ. Jag har jobbarhelg... känns inte som om det är nåt annat, upp och hoppa i morgon bitti alltså.  Well, well sånt är livet.




Ögonbryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever.
Primer: Color Riche Fixing & Unifying Eyeshadow Primer from Loreal.
Highlight: Vanila från MAC.
I globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Mitt på locket: e/d Blurry från Make Up Store.
Yttre vrån: Carbon från MAC.
Under ögat: penna Twist-Up Metallic Eye Pen 49 Blue Hawaii från IsaDora med c/s Sapphire från Make Up Store ovanpå.
Eyeliner: Fancy Blue från Sephora.
Kajal:  Waterproof Eyepencil 02 Bleu från Yves Rocher.
Mascara: Build Up Mascara Extra volume 05 Royal Blue från IsaDora.




Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: dual foundation Stockholm från Make Up Store.
Bronser: Sol de Rio bronzing powder från Sephora.
Highlight: Wonder Powder Sahara från Make Up Store.
Rouge: Cherry Blossom från Make Up Store.



Da lipstick...!

Heroine från MAC
I´m in lööööv!

Läppenna: Passionate Glory från Make Up Store.



De va de hele... Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...