08 maj 2014

Goldess Loophole

Tja som sagt var, det var detta jag försökte matcha sminket med... Hellre än bra. Min tanke var att jag skulle ha guldiga naglar, med en nagel i silver. Ville testa lacket från Loreal som jag fått, nytt hos Loreal, limited editionlack finns endast i deras concept store i Täby Centrum. Men, det guldiga lacket är inte så überguldigt, nästan både guldigt och silvrigt samtidigt, så det syns knappt någon skillnad mellan naglarna, att ringfingrarna har silverlack på sig menar jag. Satte på lite silverglitter på det silvriga för att göra lite mer skillnad. Men detta känns blekt och tråkigt. 







Goldess 881 från Loreal och Loophole från Essie och lite glitter från Mavala. Boooring!


Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...