05 april 2014

Umber

Jag sitter just nu och väntar på maten... min bror står utanför och grillar, känner doften hit in. Helt underbart! Har en osminkad dag. Bilderna är från igår, fredag. Jag slutade lite extra tidigt igår, var en liten kompensation för att jag ryckte in och stannade längre när en kollega blev sjuk häromdagen. Så himla skönt att få gå lite tidigt för en gångs skull. 




Primer: Eyeshadow Primer från Lumene plus mitt på locket från Loreal HIP nåt-jag-ej-vet-namnet-på Steel Grey.
Highlight skugga samt i globlinjen: skuggor från min namnlösa nude 88-palett.
Över hela rörliga delen av locket: e/d Umber från Make Up Store.
Eyeliner: Master Precise Liquid Eyeliner Black från Maybelline.
Kajal: Gel liner black från Maybeline.
Under ögat: penna black från Wet n wild med Umber ovanpå.
Mascara: Smokey Exravagant från Make Up For Ever.




Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer:  Wet n Wild Mega Bronzer Light Sun.
Highlight: Wonder Powder Sahara från Make Up Store.
Rouge: Wonder Blush Goddess från Make Up Store. 



Läppenna: Passionate Glory från Make Up Store.
Läppstift: 414 från Nouba.




Det var det hele... Nu är det dags för lite grillat!

Vi höres, sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...