03 april 2014

Mycket Make Up Store blev det....

Här kommer ett sent inlägg från mig... håller mig knappt vaken. Sovit för lite i natt och har varit på jobbet från 09.15 till 20.00, lååång arbetsdag. Men jag klagar inte, kommer att få sluta lite tidigare i morgon istället. Åker med barnen till Uppsala igen, så det blir perfekt att få komma iväg lite tidigare.

Dagens smink i lite rosalila och brunguldiga toner. Blev lite rörigt, men håll till godo ;-)




Primer: Eyeshadow Primer från Lumene samt mitt på locket Dare Devil från Sleeks Primer palett.
Highlight: Ljus skugga från min namnlösa 88-nude palett.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store
Mitt på locket: MAC-pigment Pink Pearl.
Yttre och inre vrån: e/d Umber från Make Up Store.
Yttre vrån tryckt mot brynbenet: liten dutt med m/s Raisin från Make Up Store.
Inre vrån nertill: liten dutt c/s Lime från Make Up Store.
Under ögat: penna Silver Soil från Make Up Store med Umber ovan på.
Eyeliner: Gel liner Black från Make Up Store.
Kajal: Eyestudio Lasting Drama Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Smokey Extravagant från Make Up For Ever.




Bas: 10HR wear perfection foundation clair light 22 naturel.
Puder: Dual foundation Stockholm från Make Up Store, är också en foundation men idag fick den tjänstgöra som puder.
Highlight: Wonder Powder Sahara från Make Up Store.
Bronzer:  Wet n Wild Mega Bronzer Light Sun.
Rouge: Luxury från Make Up Store.



Läppenna: Passionate Glory från Make Up Store.
Läppstift: 414 från Nouba.



Det va de hele, nu stupar jag isäng... helt slut! 

Ha det gott alla, i morgon är det fredag!

Sminka lugnt1



Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...