05 april 2014

Nagelvård...??

Alla nagelfreakar blundar nu!



Jaha, idag har sommaren kommit till min bil. Jag har bytt till sommardäck och städat insidan av bilen. Använder jag handskar? Näää.... Klagar jag att jag har taskiga naglar? Jaaa... Gör jag något för att skydda mina naglar? Näää... Får jag skylla mig själv...??? Hmmm kanske, lite.... 
Navkapslarna satt som berget, höll inte på att få loss dem. Bultarna som håller däcket likaså, fick hoppa med hela kroppstyngden på fälgkorset för att få dem att släppa. Det var jag som drog åt dem i höstas... Nåja, nu är mina naglar nerklippta ännu mera, omlackade och händerna skurade... och fnasiga som bara den. (Nu kom min brorsa och hängde mig över axeln, tittade på bilderna och säger; du är inte bara skitig om händerna, du är skrynklig också... tack för den! ;-)  ).






Gamla Bettan med sommarsulorna på. Bara en tvätt på utsidan som fattas nu.




Och en liten tvätt här skulle inte heller skada kanske...

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...