09 april 2014

Chockrosa

Här kommer dagens andra sminkning, som jag gjorde innan jag kraschade i soffan... Ordar inte så mycket om den. Lite mer drag i denna än min nudesminkning tidigare. Mera mitt stuk.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face och mitt på locket även en mörkare rödrosa primer Dare Devil från Sleeks Primer palett.
Yttre och inre vrån: chockrosa skugga från Coastal Scents 88-ultra Shimmer Eye Shadow Palett.
Mitt på locket: ljust aprikosrosa skugga från samma palett.
I globlinjen: Nougat från Färg.
I yttersta v:et  : Sketch från MAC.
Eyeliner: Fluidline Macroviolet från MAC.
Kajal: gel liner Black från Maybelline.
Under ögat: samma skuggor som ovan.
Mascara: Smokey Extravagant från Make Up For Ever.




Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Dual Foundation Stockholm från Make Up Store.
Bronzer:  Wet n Wild Mega Bronzer Light Sun.
Highlight: Pink Buttercream från MAC.
Rouge: Wonder Blush Goddess från Make Up Store.



Läppenna: 9 Cyclam från Sans Soucis.
Läppstift: Lippstick Pencil 01 Fuchsia Fever från Sephora.




Ni får ursäkta frisyren. Orkade inte bry mig när jag ändå skulle in i duschen och sen bara ligga och dega på soffan.

Jag kommer att stanna hemma i morgon med, men sen får jag nog släpa mig iväg till jobbet ändå.

Kommer säkert mera från mig i morgon, men tills dess...

...sminka lugnt!


Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...