03 februari 2014

Space Odyssey från Sephora

Ytterligare en sotning, fast den här gången en blå. Inte första gången ni ser det här hos mig. Jag var på Sephoras Fan Day eller vad dom nu kallar det, i torsdags. Nån form av klubbkväll eller liknande, man köper en biljett för en femtiolapp, går dit nån gång mellan 17 och 19, minglar lite och får en goodiebag och vill man handla så är det 20% på vissa saker. I torsdags var det själva sminkprodukterna som det var procent på. Vet inte om dom kör med samma varje gång. 
 
 
Nåja, jag jobbade ju så jag hann inte var där, sprang in och fick min goodiebag och köpte en mascara, för min gamla är snart slut. Deras goodiebag är väl värd den där femtiolappen. Är alltid välfylld, med i mitt tycke bra grejor och för bra mycket mer än femtio kronor. En av prylarna som låg i påsen de här gången var den blå skuggan jag har på bilderna nedan.
 
 

 
Bas för skuggorna: Eye Shadow Primer från Lumene.
Highlight: Grädde från .färg (Makeupstudion).
I globlinjen: Nougat från .färg.
Över hela rörliga delen av locket: Space Odyssey från Sephora.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Under ögat: Blå penna Metallic Sea från Make Up Store med den blå skuggan ovanpå.
Eyeliner: Gel liner Black från Make Up Store.
Mascara: Smokey Lash från Make Up For Ever.
 


 
Bas: från Sephora.
Puder: Löst puder från IsaDora.
Rouge: Berry Blossom från Beautycycle (Amway).
 


Ja så det var min blå "gratis"-skugga ;-).

Jag har varit på kurs idag, och ska iväg även i morgon... linsträningskurs. Ja, jag ska lära mig hur man lär ut att ta i och ut kontaktlinser, så att jag kan sitta med kunder som vill börja lära sig att använda linser och träna med dem. Mycket inspirerande kursledare och trevliga tjejer som deltar... har haft en trevlig dag, och ser fram emot i morgon.

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...