03 februari 2014

Mera brunt

Nämen, ytterligare en brunsminkning.... jag hade ett ryck förra veckan och fick för mig att jag skulle vara lite "neutral", känns så jäkla tråkigt... men en brun sotning känns ändå lite bättre än den jag gjorde i inlägget innan så denna gillar jag bättre. 
 
 

 
Har använt i princip samma skuggor som det tidigare inlägget, utom den från Barry M som är skimrig.
 
Eyeprimer: Eye Shadow Base från Lumene.
Highlight: Grädde från .färg (Makeupstudion).
I globlinjen: Nougat från .färg.
Över rörliga delen av locket: Peppar från .färg.
Eyeliner: Gel Liner Black från Make Up Store.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Smokey Lash från Make Up For Ever.
 


 
Bas: från Sephora.
Puder: löst puder från IsaDora.
Rouge: Berry Blossom från Beautycycle (Amway).
 

 
 
Nästa inlägg blir nåt annat jag lovar, inge mera brunt ;-).
 
 
Ha de!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...