17 november 2013

Lila

En sista lila sminkning innan veckan var slut... i fredags var detta. Annars har jag haft en ledig helg tillsammans med barnen och spenderat den med min bror och hans familj i Uppsala. Slappt och skönt. Jag och mina två äldsta gick en riktigt lååång promenad i lördags, solen sken och det var hyggligt varmt. Härligt!
 
 

 
Bas för skuggorna: Eyefix från Face och Dare Devil (rosa) från Sleeks primerpalett.
Highlight: Vanilla från MAC.
Inre vrån: Stars n rockets från MAC.
Mitt på locket: Color Me Crazy från Brite Bird.
Yttre vrån: Sharon från Lars Wallin.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Under ögat: penna Purple från Wet n Wild med Sharon ovanpå.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 


 
Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: 200 Ivory från Mary Kay.
Puder: One från Sleek.
Rouge: Pink Blossom från IsaDora.
 

 
Läppenna: 54 Bordeaux från Maybelline.
Läppstift: Color Sensational 190 Atomic Pink från Maybelline.
 
 

 
Bad hairday...
 
 
 
Jaha hörrni då väntar ny arbetsvecka då... jag börjar min med att ha sovmorgon. Den skall jag utnyttja till att ha tvättstugan ha ha, så mycket för sovmorgon ;-).
 
Sminka lugnt!

 

Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...