08 oktober 2013

Wet n wild

Snabb sotning i morse med lite svartlila från Wet n wild. Var sååå trött när klockan ringde, höll inte på att ta mig ur sängen... det blir alltid sotningar när jag är trött, går fort och lätt.
 
 
 

 
Bas för skuggorna: under brynbenet Eyeshadow Primer från Lumen och över rörliga delen av locket Ultra Violet från Sleeks primerpalett.
Highlight: ljus skugga från namnlösa 88-paletten.
I globlinjen: ljus rosa skugga från Wet n wilds palett Petal Pusher.
Rörliga delen av locket:  Svartlila skugga från samma palett.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Under ögat: penna från Wet n wild Purple, med svartlila skuggan ovanpå.
Kajal: gel liner Black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 


 
Bas: Super Stay 24h från Maybelline.
Puder: One från Sleek.
Rouge: Noubas Blushon Bubble nr 45.
 

 
Läppglans: ofärgat från Pierre Reneé nr 54 Sweet Berry gloss.
 
 
De va de hele....
 
Har för övrigt haft en lugn och stillsam dag på jobbet. Brandlarmet gick, så plötsligt fick hela centrumet utrymmas. Ut med kunder ur butik och undersökningsrum... ner med gallret och ut i friska luften. Det var falsklarm lyckligtvis.
 
Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...