12 oktober 2013

Teal Pollution

Halloj alla! Lite tystnad från mig i några dar... har inte riktigt hunnit eller orkat. Jag har jobbarhelg i helgen, så jag har haft full rulle idag. Nu sitter jag här och försöker koppla av lite för i morgon drar det igång igen.
 
Det här sminket är sedan förra veckan, lite teal-grönt från MAC.
 
 
 
 

 
 
Bas för skuggorna: Eyefix från Face under brynbenet. Inre och yttre vrån Noir, mitt på locket Money Tree, båda från Sleeks primerpalett.
Highlight: ljus skugga från namnlösa 88-paletten.
I globlinjen: gråbrun skugga från samma palett.
Yttre och inre vrån: m/s Pollution från Make Up Store.
Mitt på locket: pigment Teal från MAC.
Under ögat: penna Frosty Bamboo från Isadora med skuggor ovanpå.
Eyeliner: gel linder black från Make Up Store.
Kajal: gel liner black från Maybelline.
Mascara: The Colossal från Maybelline.
 


 
Bas: Super Stay 24h från Maybelline.
Puder: One från Sleek.
Rouge: Metal Cherry från Make Up Store.
Highlight: Illuminator från Kicks.
 

 
Läppenna: nr 21 från Nouba.
Läppstift: 425 Petal Shine från Cover Girl.
 

 
 
De va de hele...
 
Ha en skön lördagkväll alla!
 
 
Sminka lugnt!


Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...