09 oktober 2012

Lila med Brite Bird

Tröttare än tåget i morse... , hur många gånger kan man znoosa, jag bara undrar? Har känt länge som jag har nån förkylning på gång, men det vill ju förstås inte bryta ut. Lite täppt i näsan på morgnarna, matt i kroppen osv. Nåja, man släpar sig upp ur bingen och går till jobbet, har man väl fått upp ångan så brukar det gå ändå.
 
Fort och lätt fick det gå med sminket, orkade inget annat...
 
 

 
Primer: Eyefix från Face.
I globlinjen: ihopsuddat med den lila för att göra en mjukare övergång mellan bar hud (på highlightområdet) m/s Smog från MUS.
Över rörliga delen av locket och suddat uppåt: Lipgloss Bitch från Brite Bird.
Eyeliner: Rainbow Eyeliner från Nouba nr 17 (blå).
Under ögat: penna Deep Blue Sea från MUS, med den blåa delen av Noubas Double Bubble nr 57 ovanpå.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.
 


 
Bas: Dream Creamy Fondation 21 Nude från Maybelline.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Mineralize Blush Two Virtues från MAC.

 
Läppenna: Sarah Från Face.
Läppstift: Enjoy från MUS.
 



De va de hele!

Annars så linkar jag fortfarande omkring med min onda fot, var till doktorn idag igen, för nu har jag ätit medicin i två veckor och det har inte hjälpt alls. Han sa bara samma sak som sist, stödförband och mera medicin (inflammationshämmande). Jag testar väl nån vecka till, men sen byter jag läkare för jag blev lite irriterad på honom idag!

Nähä hörrni, sova på söta örat kanske... höres snart igen!

Sminka lugnt!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Supersnygg färgkombination!

marinamake sa...

Kerstin! Tack!

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...