08 oktober 2012

i.d. Bare Minerals

Kände mig fantasilös i morse, visste inte vad jag skulle hitta på, trött var jag med... Till slut kom jag på att jag skulle använda de enda tre i.d. skuggor jag äger. Då blev det på det här viset. Lite slarvig sminking som jag inte var så nöjd med, men man har ju inte tid att ångra sig på morgonkvisten, så det fick duga.

 
 

 
Primer: Eyefix från Face.
Highlight: Winter white från i.d. Bare Minerals.
Mitt på locket: Disco från i.d. Bare Minerals.
Yttre vrån: Onyx från i.d. Bare Minerals.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Under ögat: Svart penna från IsaDora med Onyx ovanpå.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.
 
 


 
Bas: Dream Creamy Foundation 21 Nude från Maybelline.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Gossamer från by Taylor Made Minerals.
Highlight: Mineralize Skinfinish Lightscapade.
 

 
Taskig bild men ändå...
Läppenna: Russioan Bordeaux från MUS.
Läppstift: 595 Iced Plum från Cover Girl.
 



Dags för ny arbetsvecka...

ha de, ha de!

Inga kommentarer:

Rose Quartz Palette - Huda Beauty

Har haft en ledig dag idag. Semesterdag. Vi skulle iväg på en begravning. Min mosters man som har avlidit. Ingen som jag stått nära eller en...