02 oktober 2012

Grå fredag

Hej igen.... ordar inte så mycket om denna, detta var jag i fredags...
 

 

 
Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced, ovanpå detta High tech lighter Jupiter (silvergrå).
Highlight: Pearl från Taylor Made Minerals.
Inre vrån: nr 10 från Barry M.
Yttre vrån: dust deluxe Silver Black från POP.
Under ögat: penna Master Drama Khol Liner charcoal grey från Maybelline Silver Black ovanpå.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.
 


 
Bas: Dream Satin Liquid 010 Ivory från Maybelline.
Puder: Loose Powder Milk från Maybelline.
Rouge: Wonder Blush Goddess från MUS.

 
Jaha och läppstiftet har jag visst glömt att hålla reda på, men det kan möjligen vara Black Orchid från MUS, tror jag.



De va de hele, nu ska jag nog gå och nana kudden...

Inga kommentarer:

The Oceanic Palette - Ace Beauté

Så har helgen kommit och gått igen. Det går alltid alldeles för fort. I går blev inget smink för mig. Jag och mamma var ute i trädgården hel...