02 oktober 2012

Grönt med Nouba

Halloj alla! Så sprang det iväg några dagar igen, jag linkar vidare med min onda fot som inte vill bli riktigt bra, är fortfarande svullen runt fotknölen och har ont när jag går, har ätit halva medicinkuren men det verkar inte ha någon effekt. Vi får se om det får bli ett till besök hos farbror doktorn om en vecka eller nåt, vi får se.
 
Tja så här är då nåt jag gjorde en dag i förra veckan, inget avancerat alls... lite grönt...

 
 

 
Bas: Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlight: Pierre René nr 33.
Över hela rörliga delen av locket: Spicegold nr 35 från Nouba (grön).
Under ögat: penna Me Now nr 001 (svart) med gröna skuggan ovanpå.
Eyeliner: samma penna som ovan. Utsuddad.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.
 


 
Bas: Affinitone 03 Light Sandbeige från Maybelline.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Worship från Face.
 

 
Taskigt målad mun...., men ändock...
Läppstift: Nordic Cap Star lips LS05.
 

 
 
Hmm, nu har jag äntligen klippt mig, men detta är ju bilder från innan... gaahhh!


Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...