03 september 2012

Första dan på jobbetsmink

Första dan på jobbet efter semestern är avklarad, vi har haft mycket att göra och det har varit full rulle. Det var härligt att träffa kollegorna igen,vi har alltid roligt ihop och dagen har sprungit iväg.
 
Sminket blev inte så färgstark idag, mera gråtråkigt.
 
 

 
Primer: Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlight, mitt på locket, i globlinjen: skuggor från min nya 88-palett utan namn.
Yttre vrån: e/d Nightmare från MUS.
Under ögat: penna Smoke från MUS med Nightmare ovanpå.
Kajal: Gel liner Black från Maybelline.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.
 
 


 
Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Foundation: Ivory 200 från Mary Kay.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Noubas Blush On Bubble nr 52.
Highlight: Mineralize Skin finish Lightscapade från MAC.
 

 
Läppenna: Russian från MUS.
Läppstift: 536 Empire Red från Maybelline (utgånget).
 



De va de hele!

Jag är trött så jag stupar, det märks efter fyra veckors semester att man vant sig av med att stå upp hela dan, känns i hela kroppen. Sen stack jag dessutom ut och sprang en runda när jag kom hem, så nu är jag lite lätt mör och stel i hela kroppen. Jag somnar ovaggad ikväll...

See you!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gillar färgkombon på ögon och läppar.Kram Lena.S

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...