24 november 2009

Dagens nagel - Happily Ever After

Beställde (förstås) några lack från Nailmail den här månaden också. Orlys Happily Ever After ur deras Once Upon A Time kollektion bla.




Jag gillar den här färgen, passar mig perfekt. Lite bärig, men med en gnutta dragning åt rödlila. Aningens skimmer men det syns mest i flaskan.



Fru Stahre har spaceat till det med lite glitter på tipparna.... woohooo ;-)! (hmm, exfru får jag väl kalla mig nu då... tänkte inte på det, ha ha)
Det fanns en tendens till bubblor efter andra lagret, jag hoppas att det beror på att jag kanske var för snabb mellan lagren, nästa gång ska jag vänta lite längre.
Har fler nagelbilder på lagret men har inte kommit mig för att publisera, finns så många som gör så mycket bättre nagelinlägg så det känns mest som utfyllnad för mig, men ibland är det ju kul ändå. Känner att min blogg är lite enformig och ibland undrar jag om ni tröttnar?? Skrik gärna om det är nåt särskilt ni vill se/att jag gör/veta... känner mig fantasilös i utformningen här på bloggen...
Vi synes!

6 kommentarer:

Sminkan sa...

Jättefint med glittertipparna!

Och nej, jag tröttnar inte. ;D

marinamake sa...

Sminkan! Tack! Vilken tur att du inte gör det... det skulle kännas för sorgligt!

Fru Choklad sa...

Jag kommer aldrig att tröttna på dina sminkningar. är det någon som kan variera sig så är det väl du. Kram
PS lacket med glittriga tippar är också fint och jag ser gärna mer bilder på lack du har. Det är ju kul det med.

Emma P sa...

det här var fint! Glittertippar är ju bara kanonläckert!

och nej, är du galen klart att vi inte tröttnar, tvärt om. Din blogg flyttar ständigt upp på min favoritlista, läs personliga länklista. alltså gillar jag bara dig och din blogg mer och mer:)

Unknown sa...

Lacket var jättefint på dina naglar som ser ut att må riktigt bra! Fortsätt skämma bort dem med glitter :)

Alla har vi vår nisch, med det vi gillar och gör bäst. Det du gör är det vi läser bloggen för, så för min del uppskattar jag om du kör på som vanligt :)

marinamake sa...

Fru Choklad! Låter skönt att höra! då får jag väl fortsätta i gammal god stil ;-)!

Emma P! men åhh tack! Nu blev jag ju nästan så där generad igen... det var snällt sagt!

Marie! then glitter it is! okej, tack, jag tutar och kör ;-)!

The Alien Palette - Jeffree Star Cosmetrics

Så, här kommer look nummer två idag. Jag använde en palett från Jeffree Star Cosmetics, kontroversiellt märke, man pratar inte om att man ha...