21 mars 2009

Peggy Sage

Kolla vad jag fick med posten igår, Peggy Sages produktkatalog, hela sortimentet. Tjock och härlig att bläddra i med you name it i nagellväg... och allt deras smink.






Nu har jag ju inte testat särskilt mycket av deras grejor, har en par ögonskuggor, läppstift och rouge. Läppstiften är helt ok, men skuggorna är jag inte helt nöjd med, lite dåligt pigmenterade. Åtminstone duoskuggan som jag har. Men... det hindrar ju inte att jag sitter och dreglar och vill beställa allt jag ser... hmmm. Nåt läre det ju bli, vi får se vilket. Så småningom.

Ja, inte mycket jag hade att säga, kände bara för att visa er.... jag gottar mig vidare!

ha de!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag älskar kataloger, speciellt sånna med smink! Slukar Kicks-katalogen och Åhlens-katalogen när de kommer!

marinamake sa...

Ninni! Åhh ja visst är det mysigt, kan sitta och blädddra i evigheter! Och drömma...

The Smoky Palette - Beauty Bay

Så här kommer fredagens look. Jag jobbade sent, stängning i butiken. Det var ju fredag så jag slog till på lite glitter i looken.  En ny pal...