14 september 2024

The ABH Norvina vol. 2 palette

Så jag har gått tillbaka till min gamla mobil. Åtminstone för stunden. Så jag kan behandla mina bilder osv som jag är van. Så jag försöker komma ikapp med hela veckan som varit. Så här kommer tisdagens look, tror jag väl att det var. Filmade även den här looken för kanalen.




ABH Norvina vol. 2 palette.






Bas för skuggorna: Eye Base från Beauty Bay.
Skuggor från Norvina Paletten: 
I globlinjen upp mot brynbenet: C5.
Yttre vrån: E5.
Highlight i inre vrån: C1.
Skugga från Make Up For Ever.
Över rörliga delen av ögonlocket: Singel skugga nr 400.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: 4D Lash Lengthening Waterproof Mascara från Beauty Moon Cosmetics.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Pillow Lips matte lipstick Lights Out från It Cosmetics.



Primer: Poreless Putty Primer från E.l.f Cosmetics.
Bas: Beauty Act Luminous Complexion Foundation 04N från Kicks.
Puder: Matte Your Selfie Setting Powder från Makeup Mekka.
Bronzer: Mega Bronzer 01 Cool från Makeup Revolution.
Highlight: från Makeup Revolution SophX Highlighter Palette.
Blush: Metallic Glow Blush Sway från Sheglam.




Ha de Ha de!

Inga kommentarer:

Hith Tide Palette - Colourpop

Gårdagens look. Jag spelade in veckans Throwback Thursday video. Tog fram en av mina paletter från Colourpop. Har en hel hög av dessa 9-pan ...