14 juli 2024

The Divergence Palette - Beauy Moon Cosmetics

Blev ingen look för mig igår, vi var ute och jobbade i trädgården hela dan. Eller snarare, gubben städade sin bil, vilket var extremt behövligt. Jag har nästan börjat vägra åka i den för att den var så äcklig rent ut sagt. Nu är den fin hur som helst. Tja och jag ägnade timmar åt att försöka rensa ogräs mellan alla vår plattor i gångarna som vi har. Och det gjorde jag genom att faktiskt lyfta på varenda platta för att det är enklare att komma åt ogräset då. De är ju svintunga så jag var ju helt slut innan jag var klar. Och idag söndg då... orkade knappt ta mig ur sängen och har varit helt sänkt hela dan. Regnigt har det varit också så jag har mest lallat omkring och inte fått något gjort. 

Så medans gubben tog en bastu, vilket jag inte kände för idag, så satte jag mig ner och gjorde en look.




The Divergence Palette från Beauty Moon Cosmetics.






Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Off-key samt Factious.
Yttre vrån: Aberant.
Under ögat: Flow.
Över rörliga delen av ögonlocket: Singel skugga Chrome Shadow Moonwolf från Beauty Moon Cosmetics.
Highlight i inre vrån: Frosted AF från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlighter palette.
Eyeliner: från Arttitude Cosmetics Split It Palette.
Mascara: 4D Lash Lengthening Waterproof  Mascara från Beauty Moon Cosmetics.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Wet n Wild.





Lip Clay Adobe från Kaleidos.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Matte Your Selfie Setting Powder från Makeup Mekka.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Frosted AF från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlighter Palette.
Blush: Teracotta 2's från Made By Mitchell's Blame It On The Blursh Palette.



I morgon ska jag till jobbet efter fem veckors sjukfrånvaro. Känns konstigt. Jobbar bara en vecka sen är det dags för semester! Märklig sommar!

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Botanical Palette - Beauty Bay

Så har jobbarhelgen kommit och gått. Jag har ju turen att slippa söndagar numera, så efter lördagen är det avklarat. Hur som helst... trötta...