15 juli 2024

Keys Beachy & Peachy Palette - Nomad Cosmetics

Så var det dags att att åka till jobbet efter fem veckors sjukfrånvaro. Kändes ju konstigt och när jag kom till jobbet kände jag mig väldigt ringrostig. Jobbar ju bara den här veckan sedan har jag ju fyra veckors semester också. Inte mycket till jobb den här sommaren. Det gör ju inte så mycket om jag ska vara ärlig men det svider ju i plånboken med så mycket sjukfrånvaro.

I alla fall så fick det bli nya paletten från Nomad igen. Hade lite problem med mina gråtiga ögon så det har geggat ut sig lite. 




The Key Beachty & Peachy Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Close To Perfect
Sea Meets Sky
Key West
Southernmost Point
Key Largo
Highlight i inre vrån: Moonlit Sky från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Super Colour Eyeliner 110 från Kiko Milano.
Mascara: 4D Lash Lengthening Waterproof Mascara från Beauty Moon Cosmetics.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Wet n Wild.





Lipgloss Strike från Saints Angels Sinners.



Primer: Jelly Grip Hydrating Primer från Beauty Bay.
Bas: HD Liquid Coverage Foundtion 030 Fair från Catrice.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: från Beauty Moon Cosmetics Enchantment Palette.
Blush: Perfect Blush 08 Purple Rose från IsaDora.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Botanical Palette - Beauty Bay

Så har jobbarhelgen kommit och gått. Jag har ju turen att slippa söndagar numera, så efter lördagen är det avklarat. Hur som helst... trötta...