08 juli 2024

Oslo Gardemoen OSL Travel Eyeshadow Palette - Nomad Cosmetics

Jag beställde ju de fyra Travel paletterna som Nomad har släppt för ett tag sedan. Lite mera dämpade, neutrala paletter. Jag tänkte att jag skulle filma för kanalen när jag använder dem och göra två paletter per video. Så här kommer den första paletten.





Oslo Gardemoen OSL Travel Eyeshadow Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Minimal.
I globlinjen: Practical samt Natural.
Yttre vrån: Functional.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Democratic Design.
Under ögat: Nordic Cool.
Highlight i inre vrån: Star Shine från Sugar Drizzle's On top of the world & beneath the stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Super Colour Eyeliner 110 från Kiko Milano.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Mix & Match Eyebrow colour 1. Dark från Viva la Diva.





Läppenna: Cyber World från MAC Cosmetics (över hela läppen).
Läppglans: Nr 04 från MadWitch Cosmetics.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair frå IsaDora.
Bronzer: Manly Beach från Nomad Cosmetics Sydney Bathers Kiss Of Sun Palette.
Highlight: Solmåne II Midnight Feel Highlighter Lavender Dream från Oden's Eye Cosmetics.
Blush: Night n Right från Made by Mitchell's Blame It On The Blursh Palette.



 Nästa palette kommer här snart. Synes!

Inga kommentarer:

Beauty Moon Cosmetics

Fick bli en salig soppa från tre av mina paletter från Beauty Moon Cosmetics i morse. Galet fina paletter. En av mina favorit "brands&q...