18 juni 2024

The Chance Palette - MadWitch Cosmetics

Så, dags för mig att testa grejorna som kom med posten igår. Fick ju två stora lådor. En var den från Beautymoon Cosmetics som jag väntat på ända sedan början av April. Tullen skickade tillbaka paketet till England, trots att jag betalat tull, så hon fick skicka det till mig igen. Men nu så. 

Paket nummer två var från Saints Angles Sinners och innehöll en hel massa goodies. Bland annat den här paletten som Steph har givit ut. Hon har startat ett nytt märke ihop med Darcy. Så glad för hennes skull och jag ville så klart börja med att använda hennes palett. Gjorde två looker på raken och även filmat för kanalen så klart. Galet fin palett!

Så här kommer första.




The Chance Palette från MadWitch Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet: Hope.
I globlinjen: Destiny.
Yttre och inre vrån: The Moment.
Mitt på ögonlocket: Promise.
Highlight i inre vrån: Possibility.
Eyeliner: Cake It! Liner Passion från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Lipgloss: 04 från MadWitch Cosmetics.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer i färgen Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Galactic Purple från 50/50 Makeup.
Blush: Night n Right från Made By Mitchell's Blame It On The Blursh Palette.



 Nummer två kommer strax!

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...