09 maj 2024

Kaleidoscope Palette - Urban Decay x Kristen Leanne

Min Throwback Thursday look kommer här. Den här looken filmade jag igår och videon är redan uppe idag torsdag. Är på väg till jobbet i skrivandes stund, så... vi ses ikväll!




The Kaleidoscope Palette från Urban Decay x Kristen Leanne.






Primer: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs globlinjen och upp över brynbenet: Tajin.
Yttre vrån: 13th Floor.
Mitt på ögonlocket: Dye.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Spitfire.
Under ögat: Lime Time.
Highlight i inre vrån: Leo.
Eyeliner: Cake It! Liner Passion från Arttitude Cosmetics.
Mascara: The Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Melted matte-tallic Liquified Metallic Matte Lipstick Scream My Name från Too Faced.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: Luminous Foundation 160C från Anastasia Beverly Hills.
Puder: Infinity Filter Light från LH Cosmetics.
Bronzer och highlight: från Ofra Cosmetics 3D Pyramid Egyptian Clay.
Blush: Posh från Make Up Store.



 Synes!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...