09 maj 2024

Fêtes de Provence Palette - Nomad Cosmetics

Jobbardag idag, trots röd dag. Jag tog fram en av mina paletter från Nomad Cosmetics. Jobbade stängning så kom hem sent. I morgon ska jag faktiskt upp och åka till Värmland för att vara med på en begravning. Det är min mosters man som gått bort, vi var inte nära men vi ville ändå delta och det blir också roligt att träffa lite kusiner som jag inte sett på länge.

Hur som helst, här kommer dagens look.




Fêtes de Provence Palette från Nomad Cosmetics.






Primer: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen och upp över brynbenet: Marché de Provence.
Yttre vrån: Hautes Alpes.
Över rörliga delen av ögonlocket: Bouches Du Rhône.
Under ögat: Savon de Marseille.
Highlight i inre vrån: Star Shine från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Admire från Arttitude Cosmetics.
Mascara: the Colossal Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Fêtes de Provence Glacé Lip Gloss Lavande från Nomad Cosmetics.



Primer: Hydra Veil från Illamasqua.
Bas: Velvet Radiance Face Base Truly 03 från Mii Cosmetics.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic från Marc Jacobs.
Highlight: Solmåne II Moonlight Feel Highlighter Lavender Dream från Odens Eye Cosmetics.
Blush: Vivid Baked Blusher Bang Bang You're Dead från Makeup Revolution.
Setting spray: Rose Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.



 Synes!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...