06 maj 2024

Red Dragon Palette / Humming Bird Palette - Odens Eye Cosmetics.

Hade galet svårt att bestämma mig i morse, trött som attan och jag har en förmåga att bli sittande och pilla på telefonen istället för att sätta igång. Tror kanske att jag ska hitta lite inspiration i flödet på Insta... inte vet jag. Till slut så blev det ändå en kombo av två paletter från Oden's Eye.



The Red Dragon Palette från Oden's Eye Cosmetics x Judy.



The Humming Bird Palette från Oden's Eye Cosmetics x Fancy Face.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från Red Dragon.
Yttre vrån: Fire.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Serene.
Mitt på ögonlocket: Overheat.
Skuggor från Humming Bird.
I globlinjen: Hibiscus.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Fancy.
Under ögat: Beach Sands.
Highlight i inre vrån: Star Nights från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppenna: The Lip Pencil 503 från 3Ina.
Läppstift: The Lipstick 111 från 3Ina.



Bas: Multi Effect Makeup Primer från Zeesea.
Bas: Beauty Act Luminous Complexion Foundation 04N från Kicks.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Uniwersal från Glam Shop's Konturownia Paleta.
Highlight: Jasny Szampan från Konturownia Paleta.
Blush: Neo från Juvia's Place The Saharan Blush Vol. 1 palette.



 I morgon blir det en jobbig morgon. Jag ska vara på jobbet en timme tidigare än vanligt pga invigning av nya butiken. Om jag kompromissar lite så kan jag sova till halvfem åtminstone...  Wish me luck!

Inga kommentarer:

The Smoky Palette - Beauty Bay

Så här kommer fredagens look. Jag jobbade sent, stängning i butiken. Det var ju fredag så jag slog till på lite glitter i looken.  En ny pal...