02 april 2024

Reckless Romance Palette - Beauty Bay

Trots att jag varit ledig i fyra dagar så var jag tröttare än någonsin i morse. Sovit superdåligt. Hade ingen fantasi och borde egentligen ha filma för kanalen, måste förbereda min Throwbback Thursday video som ska upp på torsdag. Men nej, jag orkade inte. Tog fram en av mina nyare paletter från Beauty Bay, släpptes inför Valentines Day.




Reckless Romance Palette från Beauty Bay.






Bas för skuggorna: Eyeprimer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet: Affair samt Soulmate.
Yttre vrån: Paparazzi.
Mitt på ögonlocket: Muse.
Inre tredjedelen av ögonlocket: After Party.
Under ögat: VIP.
Highlight i inre vrån: Star Nights från Sugar Drizzle's Ont top of the mountain & beneath the stars highlighter palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppenna: 42 Plum från IsaDora.
Läppstift: Shangri La från Make Up Store.



Primer: Clean Id Insta Bright Serum Primer från Catrice.
Bas: Soft Touch Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Blossom Glow från Wet n Wild megaglo Highlighting Palette.
Blush: Liquid Blush 06 från Saints Angels Sinners.
Setting spray: Supercharged Setting Mist från Mii Cosmetics.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...