01 april 2024

Criminal Palette / Starstruck Palette - Beauty Moon Cosmetics

Fick äntligen tid att göra en look idag. Igår blev inget. Vi har haft lite fikabesök idag, men när de hade åkt så kunde jag äntligen sätta mig ner. Jag har känt mig inspirationslös länge, så även idag. Så jag vet inte jag... blev inte jättenöjd.




The Criminal Palette och Starstruck Palette båda från Beauty Moon Cosmetics.






Bas för skuggorna: That Base! Crease Killer Eyeshadow Base från Gloss Gods.
Samtliga skuggor från paletterna ovan, skuggorna har inga namn.
Highlight i inre vrån: Star från Anastasia Beverly Hills Moon Child Palette.
Eyeliner samt linje längs globlinjen: Cake It! Liner Success från Arttitude Cosmetics.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Intense Matte Gloss 510 Cherry Crop frå Loreal.



Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kvd Beauty.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: 02 Bronze Shade: Warm Glow från The Body Shop.
Highlight: Star från Anastasia Beverly Hills Moon Child Palette.
Blush: Made by Mitchell Liquid Blursh A Shy Boy.



Så var extra ledighet slut. Jag har haft turen att få vara ledig hela påskhelgen. Händer inte varje år kan jag säga. Men i morgon väntar jobb igen. Men i och med ledighet så blir ju veckan lite kortare så det är ju bra. 

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...