23 december 2022

Christmas Morning Palette - Give Me Glow Cosmetics

Så var det sista arbetsdagen innan jul. Jag fick sluta hyggligt tidigt, vid fyra så det var skönt. Totalt kaos i centrum. Såå mycket folk. Jag höll inte på att ta mig ut från personalparkeringen när jag skulle hem. Vi har haft lugnt i butiken ändå. Folk har inte tid med glasögon... det är mat, julklappar och systemet som gäller. 

I alla fall så blev det väl ytterligare en jullook i morse. 




The Christmas Morning Palette från Give Me Glow Cosmetics Palette.






Bas för skuggorna: Prep+Prime 24 Hour Extend Eye Base från MAC Cosmetics.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Cozy Fire och Chimney.
Yttre vrån: Under The Tree.
Över rörliga delen av ögonlocket: Santa's Sleigh.
Under ögat: Pajamas.
Highlight i inre vrån: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Eyeliner: från Arttitude Cosmetics Split It palette.
Glitter längs globlinjen: Glitter Liner nr 10 Silver Sparkles från IsaDora.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Diprow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Vivid Lip Paint Christmas Red från Give Me Glow Cosmetics.



Primer: Pore & Fine Line Filler från Sephora.
Bas: Complexion Pro Long Lasting Breathable Matte Fondation Shell från Sheglam.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Blush: Blusho Bubble nr 51 från Nouba.
Setting spray: Lasting Fix från Maybelline.



Så i morgon är det julafton. Vi får väl se vad jag hinner med här. Nåt sorts fejs vill jag väl sätta på men vet inte om jag hinner lägga upp det här, vi får se.

Annars så önskar jag er alla en riktigt God Jul!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...