22 december 2022

Beauty Bay, BH Cosmetics och Nomad Cosmetics.

Två dagar hann jag jobba sen däckade jag. Måndag, tisdag. Gick gick hem från jobbet i tisdags med värk typ överallt och så in i vassen trött. Onsdag var ledig dag, eller snarare planerad sjukskrivning men blev ingen vila alls, massor av fix inför julen. Natten till idag sov jag inte mer än fyra timmar, ont överallt. Så jaa, jag blev hemma idag med. 

Vi åkte och slängde lite skräp och jag hjälpte mamma att ringa några samtal men sen så, fick jag äntligen sätta mig och göra en look. 



The Berries 42 Colour Palette från Beauty Bay.
Sweet Shoppe Sugar Cone Palette från BH Cosmetics.
 Home For The Holidays Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Prep+Prime 24 Hour Extend Eye Base från MAC Cosmetics.
Skugga från Sugar Cone paletten: 
Cookie Dough
Skuggor från Home For The Holidays paletten: 
Furbabies
Evander
Friends
Skuggor från Berries paletten:
Mittens
First
Highlight i inre vrån: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Glazed Donut.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Glitter längs globlinjen: Blue Moon från Make Up Store.
Grön linje längs globlinjen: Cake It! Liner Elevate från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Cream Lip Stain 101 Miss Canna från Oden's Eye Cosmetics.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: All Nighter Waterproof  Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay Cosmetics.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Ofra Cosmetics Nikkie Tutorials Collab Highlighter Glazed Donut.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.



I morgon ska jag ändå försöka ta mig till jobbet. Sista dagen innan jul. Jag har inte hunnit fixa och greja inför julen ens en bråkdel av vad jag brukar av olika anledningar. Men, det blir väl jul ändå tänker jag.

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Poison Ivy Palette - Milan Rowe

Äntligen är jag ifatt med alla mina sminkningar från de senaste två veckorna. Livet körde ihop sig när jag skaffade ny telefon för två vecko...