30 oktober 2022

Jaclyn Hill Palette - Morphe

För att låta mina gråtiga ögon vila lite så tänkte jag göra en enkel neutral sminkning med inte så mycket under ögat, eftersom det är där det alltid smetar ut sig när tårarna rinner. När jag gjort så tidigare har det funkat hyggligt bra, men inte idag. Det är vänsterögat som ständigt flödar, blir så jäkla trött. Försöker följa råden jag fick från optikern, ska också köpa en speciell ögonsalva för torra ögon. Har ju jobbat hela helgen och ska göra så i morgon också, får nog bli en ännu enklare i morgon.

Så jaa, här kommer min extremt tråkiga sminkning för dagen.




The Jaclyn Hill Palette - Morphe






Bas för skuggorna: Prep+Prime 24 Hour Extend Eye Base från MAC Cosmetics.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Buns
Central Park
Hustle
Beam
Mascara: Lash Sensational Sky High Mascara från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia  Beverly Hills.




Velvet Lipstick 201 Red Cherry från Oden's Eye Cosmetics.



Primer: Step 1 Equalizer Smoothing Primer från Make Up For Ever.
Bas: BeautyAct Luminous Complexion Foundation 04N från Kicks.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kvd Beauty.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Blush: från Sheglam's Sweet Cheeks Blush Trio Sunset Cruise.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Divergence Palette - Beauty Moon Cosmetics

Ny look med the Divergence palette från Beauty Moon Cosmetics. När jag beställde den här paletten så beställde jag även tre av deras Chrome ...