02 juli 2022

The Serenity Palette - Cosmic Brushes

Fredagens look. Använt the Serenity paletten igen. Hade den värsta jobbfredagen på länge. Tre i personalen sjuka, massor av kunder, 30 grader varmt i butiken och jag var supertrött redan innan vi öppnat pga inte sovit ordentligt. Men fördelen med såna här dagar är att de går fort. Jag var så trött att jag fullständigt kraschade när jag kom hem. Höll inte ens på att kunna hålla mig vaken medans jag åt middag. 

Hur som helst... the Serenity Palette....



The Serenity Palette - Cosmic Brushes.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Oasis.
I globlinjen: Moss.
Yttre vrån: Earth.
Över rörliga delen av ögonlocket: Odyssey samt glitter från Pixi by Petra Glitter-y Eye Quad GoldLava.
Under ögat: Wanderer.
Highlight i inre vrån: Space Age Prophecy från Kaleidos.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Vivid Lip Paint Oh So Couture från Give Me Glow Cosmetics.



Primer: Prime and Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep Me Matt från Catrice.
Bas: Infalible 24H Powder Foundation från Loreal.
Bronzer: The Cali Contour Palette från Smashbox.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Blush: Punch från Ofra Cosmetics Island Time Palette.




Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...