30 juni 2022

The Serenity Palette - Cosmic Brushes

Så lyckades jag ta mig till jobbet idag. Har inte jobbat på en och en halv vecka. Fy fanken det var ju inte rätt dag att komma tillbaka till jobbet på... sååå mycket att göra, rörigt och mycket folk. Vi har inventering ikväll (behöver aldrig vara med på den) vilket innebär en massa förberedelser och det blir rörigt överallt. Rivstart kan man ju lugnt säga.

Dessutom hade jag i princip inte sovit någonting. Två, tre söndersplittrade timmar. Kunde först inte somna. Slumrade in vid ett tiden, upp på toa vid tvåtiden för att sen ha svårt att somna om. Upp på toa igen vid fyratiden. Somnade inte om alls efter det och klev upp strax efter fem bara några minuter innan klockan ringde. Fyyy fasiken. Såå jäkla trött. 

Men jag gjorde i allfall en look på morgonen samtidigt som jag hinkade i mig kaffe... 



The Serenity Palette - Cosmic Brushes.









Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumor 02.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Make A Wish.
I globlinjen: Pixie.
Yttre vrån: Mystical.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Ether.
Under ögat: Echo.
Highligh i inre vrån: Opal.
Glitter längs globlinjen: Heavy Metal Glitter Eyeliner Amp från Urban Decay.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Dazzleglass Dressed To Dazzle från MAC Cosmetics.



Primer: Prime and Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep Me Matt från Catrice.
Bas: Infalible 24H Powder Foundation från Loreal.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: Galactic Purple från Fifty/Fifty Makeup.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.



 Så nu blir det natti, natti!

Inga kommentarer:

The Vintage Rose Palette - Give Me Glow Cosmetics

Har haft en väldigt intensiv dag på jobbet. Vi håller ju på att flytta, ska in i en större lokal i centrumet där jag jobbar. Så i flera daga...