17 januari 2022

Wagon Trail - China Glaze

Jag har ju faktiskt glömt att lägga upp bilder på lacket som jag hade på nyårsafton. Inte alls den typ av färg/lack jag brukar ha på nyårsafton. Kör för det mesta med silvrigt och mycket glitter. Men så blev det inte i år. Jag jobbade på då och hade köpt en top som var lite skimrig i tyget. Lite fin ville man ju ändå vara när man ändå måste stå där en dag som nyårsafton. Den hade i princip samma färg som lacket nedan. 

Ett gammalt lack från China Glaze som jag haft i åratal men det matchade perfect. Syns säkert lite på bild om ni går tillbaka till mitt inlägg från nyårsafton.



Wagon Trail - China Glaze






 

Inga kommentarer:

Fêtes de Provence Palette - Nomad Cosmetics

Jobbardag idag, trots röd dag. Jag tog fram en av mina paletter från Nomad Cosmetics. Jobbade stängning så kom hem sent. I morgon ska jag fa...