25 januari 2022

The Jawbreaker Palette - Jeffree Star Cosmetics

Idag har jag filmat en look. En av mina prenumeranter önskade att jag gjorde en look med Jawbreaker paletten från Jeffree Star. Jag har tvekat länge eftersom han är lite kontroversiell och det är många som har sågat honom totalt och en del får på skallen för att man visar hans grejor på sociala medier. Nåja, jag har en del av hans grejor och jag vill ju så klart använda dem, för det är fantastisk kvalité. Så vi får väl se om jag blir sågad eller inte...




The Jawbreaker Palette - Jeffree Star Cosmetics.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.2.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Bubble Gum.
I globlinjen: Gum Drop.
Yttre vrån: Licorice samt en dutt Carbon från MAC.
Över rörliga delen av ögonlocket: Lemon Drop.
Under ögat: Cute.
Highlight i inre vrån: Neptune från Ofra Cosmetics.
Eyeliner: Cake It! Liner Courage från Arttitude Cosmetics.
Mascara: inget namn från SheGlam.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquid Suede Cream Lipstick Amethyst från NYX Cosmetics.



Primer: Illuminator från Kicks.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelain.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Neptune från Ofra Cosmetics.
Blush: Blushon Bubble nr 51 från Nouba.



Jag har haft en ledig dag idag, smärtnivåer är tillbaka på någon sorts normalnivå igen. Lite hängig känner jag mig nästan alltid, men jag börjar tro att det har nåt att göra med vad det nu än är som orsakar smärtattackerna. Blev förvånad idag när gubben plötsligt kom hem från jobbet mitt på dan. Han tog tredje vaccinsprutan igår och plötsligt kände han sig så dålig att han pallade inte stanna på jobbet. Och då är det kris kan jag säga, för han är aldrig hemma för nåt, åker till jobbet i ur och skur. Han sa att det kändes som om han fått stryk, ont i heeela kroppen och hängig. Han testade sig för säkerhets skull, men det var negativt. Så det måste varit sprutan. 

Hann med ytterligare en look idag, så den kommer här snart. Synes!

Inga kommentarer:

The Alien Palette - Jeffree Star Cosmetrics

Så, här kommer look nummer två idag. Jag använde en palett från Jeffree Star Cosmetics, kontroversiellt märke, man pratar inte om att man ha...