25 januari 2022

Smoke Sessions Palette - Melt Cosmetics

Jag hann med ytterligare en look idag. Tvättade bara bort själva ögonsminket utom brynen från looken innan och lät resten vara, så det gick ganska fort att göra en till. 

Den här paletten köpte jag under Black Friday. Har haft span på den i flera år. Har använt den en gång för ett par veckor sedan och då använde jag de mer varma gröna tonerna. Idag fick de bli den kalla sidan, vilket är den jag gillar bäst. Kallt ska det vara.



Smoke Sessions Palette - Melt Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Yttre vrån samt över hela globlinjen: Space Quenn.
Mitt på ögonlocket: Mean Green.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Blue Dream.
Under ögat: Sweet Tooth.
Highlight i inre vrån: Divine Highlight från VE Cosmetics.
Eyeliner: Happy Hipo Eyeliner från Metamorphosis.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Sweet Lips nr 4 från Nouba.




Primer: Illuminator från Kicks.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelain från Loreal.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Divine Highlight från VE Cosmetics.
Blush: Blushon Bubble nr 51 från Nouba.
Setting spray: Face Mist från Make Up Store.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Wake Up, Bake Up, Make Up - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så, helgen har kommit och gått. Jag har inte mått bra, hängig, trött, allmänt under isen. Men idag kom mamma över och vi var ute en liten st...