01 januari 2022

Juvias's Place

Så var det första dagen på nya året då. Ohhh vad trött jag har varit. Herrejösses, jag som inte ens var på ett party. Var ju bara jag, gubben och en av mina döttrar hemma. Visserligen nåt glas vin, en Irish Coffee och så klart lite bubbel vid tolvslaget, men ändå.. somnade kanske vid halvtvå, två. Fy fasiken, jag har varit sååå trött. Ont som fanken i ena axeln har jag också. Skit.

Tja så det var på håret att jag orkade göra en sminkning idag. Tog lång tid innan jag lyckades kamma ihop mig. Tänkte att det är väl ändå bättre än att bara ligga på soffan och dega. Fick för mig att jag ville göra något blått... nyår, vinter, kallt, snö... blått.




The Olori II Palette och i LIVE, i LOVE Ice Palette båda från Juvia's Place.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Skuggor från paletterna ovan, inga namn på skuggorna.
Har också använt en dutt Carbon från MAC i yttre vrån.
Highlight i inre vrån: Emerald från Kvd Beauty's Alchemist Highlight Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Lösögonfransar: Pixie Mini från House Of Lashes.
Mascara på undre fransraden glömde jag visst... trött.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquid Lipstick Eggplant från Certifeye.



Primer: Illuminator från Kicks.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelain från Loreal.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från Loreal.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzing Powder 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Lucky Clover från Anastasia Beverly Hills Moon Child Palette.
Blush: Oink från Metamorphosis.
Setting Spray: Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.



 Den här Marina'n kraschar nu i soffan, ses i morrn!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...