17 januari 2022

Africa Roots Palette - Eunique Beauty

Så jag klev upp i morse som vanligt, fullständigt bombad när klockan ringde. Ont i huvudet som faan, ursäkta språket. Axeln gnisslade rejält också. Tänkte att det går väl över bara jag får lite kaffe och vakna till liv lite. Men neej... halvvägs igenom sminkningen fick jag messa chefen och säga att jag blir hemma idag... igen. Jag gjorde i alla fall klart sminkningen, men sen har jag varit helt under isen. Det lättade lite mitt på dagen, men nu ikväll sitter jag här med en rejäl migränliknande huvudvärk. Skit.

Tog fram min ena palett från Eunique Beauty igen, har redan använt den här två gånger tror jag det var. Så jäkla fin. Skimren är galet fina. Svårt att på bild visa hur fina de är i verkligheten.




Africa Roots Palette - Eunique Beauty






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Kente.
I globlinjen: Jocolo.
Yttre halvan av ögonlocket: Guerewol
Inre halvan av ögonlocket: Lobola.
Under ögat: Otjize och Aso Oke.
Highlight i inre vrån: Space Age Highighter Laser Glazer från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Ultra Precision Superliner Black från Loreal.
Mascara: Lash Princess False Lash Effect Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Grand Rouge 23. Violet Profond från Yves Rocher.



Primer: Illuminator från Kicks.
Bas: Infallible 24H Matte Foundatin 10 Porcelain från Loreal.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Dream SunGlow Bronzer 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Stockholm från Nomad Cosmetics.
Blush: Sweet Cheeks matte Fig från NYX Cosmetics.
Setting spray: Perfect Finish Face Mist från Kicks.



 Vi får se hur det går i morgon med jobbandet. Wish me luck!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...