15 oktober 2021

The Passion In Paris Palette - BH Cosmetics

Gårdagens sminkning kommer här... torsdag. Jag jobbade från 9.50 till 20.00 vilket innebär att jag åker hemifrån 8.30 och kommer hem 21.30... heeelt jäkla slut. Så jaa jag orkade inte lägga upp någonting här igår och/eller hann inte, det var ju i princip bara till att lägga sig direkt jag kom hem. Duscha, äta och lägga sig. I hate it. 

Nåja, jag använde min Passion In Paris palett från BH Cosmetics.



The Passion In Paris Palette - BH Cosmetics.






Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Sacré Coeur.
I globlinjen: Seine.
Över rörliga delen av ögonlocket: Panthéon.
Yttre vrån: Musée D'orsay.
Highlight i inre vrån: Saphyre från Kvd Beauty's Alchemist Palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Passion från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Bambi Oversized Eye från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Vivid Lip Paint Just What I Wanted från Give Me Glow Cosmetics.



Primer: Photo Finish Smooth & Blur Primer från Smashbox.
Bas: Even Better Foundation 24 Linen från Clinique.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Frosted AF från BH Cosmetics Highlight Palette Aprés In Aspen.
Blush: Mineralize Blush Gentle från MAC.



Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Culture Palette - Juvia's Place

Här kommer gårdagens look. Lördag. Jag jobbade. Hade stora problem med mina tåriga ögon så innan jag ens hade åkt hemifrån hade vänsterögat ...