03 oktober 2021

Iceland Fire & Ice Palette - Nomad Cosmetics

En look jag gjorde igår lördag. Blev aldrig av att jag lade upp den här. Idag har det inte blivit någon sminkning alls, har städat i min sminkhörna lite, tvättat och varit på gymmet. Så till slut hade jag ingen ork kvar. Vilken tur att jag kan lägga upp gårdagens istället då...



Iceland Fire & Ice Palette - Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Hekla.
I globlinjen: Muspellsheimr.
Yttre vrån: Dark Castles.
Över rörliga delen av ögonlocket: Hel.
Highlight i inre vrån: Space Age Prophecy från Kaleidos Makeup.
Eyeliner samt linje i globlinjen: Cake It! Liner Obsession från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Bambi Oversized Eye från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Perfect Moisture Lipstick 303 Wine Divine från IsaDora.



Primer: Photo Finish Smooth & Blur Primer från Smashbox.
Bas: Flex Foundation Stick Light från Milk Makeup.
Puder: Loose Powder Shaker Porcelain från 183 Days by trend IT UP.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos Makeup.
Blush: Posh från Make Up Store.
Setting Spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



Ny arbetsvecka väntar. Jag ska för första gången sedan i mars jobba heltid igen. Konstig vår och sommar har det varit. Ser inte fram emot det alls om jag ska vara ärlig. Dessutom kammade jag ihop mig och skaffade ett busskort igen, har inte haft ett på lääänge. Men det blir dyrt att åka bil fram och tillbaka varje dag, 11 mil om dan. Så jag tänkte att jag måste. Så jäkla drygt, för det tar sån tid att ta sig fram och tillbaka. Nåja. En dag i taget.

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...